fredag den 5. februar 2010

Alternativ træning

Efter godt en måned begravet i sne, var jeg ved at blive sindssyg over ikke at kunne komme ud og træne. Nu var Primadonna endelig blevet et år, og så var det ikke engang muligt at træne noget. ØV ØV ØV.
Men jeg begyndte at øve nogle forskellige tricks med hende, og det er hun ganske god til og lære rigtig hurtigt, så det blev kedeligt i længden, da der ikke var så meget udfordring... Og alle de tricks der har aldrig interesseret mig det store, der er en grund til jeg løber agility og ikke dyrker dogdancing....
Jeg kom så i tanke om at jeg kunne lære hende slalom indgangen.. Så jeg hentede to colaflakser, og satte dem og ude i vores lange gang. Det tog hende heller ikke mange øjeblikke at lære dette, så satte jeg for sjov 2 flasker mere på, for at se hvad det kunne udvikle sig til. Igen var hun hurtig til at fatte man bare skulle løbe i mellem dem. Jeg valgte ikke at rette dem helt ind på linie, da hun begyndte at være mere forsigtig for ikke at vælte flaskerne, og hun skal helst ikke tænke sådan ude i den rigtige slalom, så vi venter med at gå videre med slalom træningen, ind til vi kan komme ud og give den lidt mere gas :)

Efter jeg havde oploadet denne video så jeg at der var en masse fejl, jeg slettede den igen fra youtube, og valgte at lave den forfra, så den passede. Men da jeg så ville oploade den nye, blev den ved med at sige godkendt til overførslen, men der var kun sort skærm??? Lige meget hvad jeg prøvede, så var der kun sort skærm. Jeg var ude for noget lignende, da jeg oploadede hendes springteknik video, der blev halvdelen sort? Jeg kan ikke forstå hvad der er galt, da de kører fint når man åbner filen på computeren? Hvis der er nogen der kan forklare mig hvorfor dette sker, så er de meget velkommende til det??
Men det endte med jeg oploadede den gamle (og dårlige) video igen, og den kan godt ses..
Natasha Gjerulff Jensen

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun altså bare dygtig den lille Primadonna! Hihi hvor er hun altså bare sød! Ligner bare Anja SÅ meget altså..

    SvarSlet
  2. Ja hun er super lærenem :)Ja Prima valser meget på samme måde som Anja gør, det er så sødt når hun sådan danser/traver der ud af :)

    SvarSlet