torsdag den 22. april 2010

Stop felt på balancen

Jeg tror jeg vælger stop felt til Prima på balancen, af to grunde. Den ene er at jeg synes den er for usikker, jeg synes ikke hun rammer samme steder, og derfor ikke har et rent løbemønster, og 2. grund er at jeg ikke kan nå at følge med. Hvis jeg ikke kan stikke af og lade hende tage opgangen selv, kan jeg slet ikke følge med op og dirigere hende efter balancen.
Hun har stadig to komandoer: felt, fremmad. Felt betyder at hun skal stopper 2on2off, både på a og balance og fremad betyder hun må løbe. Jeg lader hende stadig løbe af balancen nogen gange, for at holde hendes fremdrift ned mod feltet.
Jeg er rigtig glad for hendes løb på a'et, og det fungere perfekt (ind til videre:)
Vi har en "baby"-balance på vores bane, og der har Prima et lækkert balance felt, og min timing er også fin. Men på den rigtige venter hun stadig lidt på mig, så enten laver jeg indkald over den (så jeg er foran), eller siger fremad, og lader hende løbe af, for så kan hun sagtens sætte fart.

Min timing skal falde lige ret præcist, får hun den får sent når hun ikke at stoppe, men får hun den for tidligt stopper hun alt for tidligt og trisser ned hvor hun skal stå. Så vi har lidt timing der skal øves :)


Hun er bare så sød :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar