onsdag den 25. maj 2011

Stævne i Hillerød og Hvalsø :)

Jeg har ikke været så god til at blogge det sidste stykke tid, selvom der ophober sig mere og mere jeg gerne vil skrive om :)
Men for at gå et par weekender tilbage, så var vi til dobbeltstævne i Hillerød.
Jeg var i dejligt selskab, holdte nemlig tøsehygge sammen med Jeanett og Juble :)
Og selvom det ikke rigtig var vores stævne, var steningen højt i teltet :D Utrolig nok... Men vi blev enige om at vi måtte øge seriøsiteten, for så mange disk er simpelthen ikke okay :P Tror faktisk det var gode gamle Doobi som højnede standarten!
Apropos Doobi, Så havde hun sit 1. stævne i meget lang tid, efter hendes skade, og jeg var meget nervøs! Jeg var så bange for, at det var for tidligt og hun ikke var klar... Så jeg allierede mig med Rikke Wriedt og Ann-Britt, da hun skulle løbe sit første spring løb. OG heldigvis vurderede de begge to at hun klarede det super flot, både fart og spring teknik, så jeg var så glad efter det løb! :D
Hun fik en flot 4. plads i spring åben, og en enkelt nedrivning i agility åben.

Hun fik altså sin 1. spring DM udtagelse.
Primadonna havde faktisk nogle helt fantastiske løb :) Trods en masse disk... Vi kom vist kun igennem 1 løb, med 10 fejl :P Ikke noget at prale af, højt at flyve-dybt at falde.. Weekenden før i Albertslund var vi totalt seje, og i Hillerød havde vi faktisk bedre løb, men ingen placeringer... Mærkeligt ikke??


Her er video af vores ynglings Blue Merle Border Collie Knoppers og min søde kusine :)


Weekenden efter var vi igen af sted.. Her gik turen til Hvalsø, et altid godt arrangeret stævne, og vi kom også foran tidsplanen tidligt på dagen :)
Vi var fremme kl. 8, for at sætte telt op, selvom vi først skulle løbe til frokost... Men men men, alle pladser var allerede der taget :/ Men vi fik sat telt op lidt i kanten, og kunne da se det meste af bane 2.... Regnen kom heldigvis først sidst på dagen, så vi gik bare lidt rundt når vi havde brug for at se lidt agility :)
Prima lagde kanont ud, og havde et fedt løb i spring åben! Vi blev nr. 2 efter Susanne og Unique :) Og fik vores 1. spring DM udtagelse, nu har vi 1 i agility og 1 i spring, og mangler en i hver..
I de efterfølgende løb rev hun 1 pind i hver :( selve fejlen gør mig ikke noget, men frygtede en skade, da hun ikke plejer rive ned.. Men der har intet været efter, og er blevet tjekket- tip top i orden :D

Doobi var også fantastisk, hun løb sine to løb fejlfrit :D En 8. plads i agility og igen en 4. plads i spring :)
Og 2 udtagelser mere, så nu har hun 2 i spring og 1 i agility, og mangler kun en mere i spring. :)


Mine to dejlige hundepiger :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar