torsdag den 16. maj 2013

Vilhelmsborg 2013

Efter en længere pause  fra bloggen, vil jeg blive bedre til at opdatere den igen :)

Her vil måske ikke være så meget at læse som førhen, men det vil være muligt at følge med i vores videoer fra træning og stævner :)

Vilhelmsborg 2013

I marts var vi i Jylland, til et super hyggeligt DcH stævne i Jylland. Det foregår i en ridehal, og er en fin bund at løbe i. Både mine forældre, min kusine, flere fra klubben og Dennis og jeg var afsted :) Super hyggeligt!
Og det hjælper jo også på det når resultaterne følger med!
Mine hunde løb fantastisk, og det er lidt sejt at blive nr. 1 og 2 og Dennis som nr. 3 :)


Bailey får 3 oprykninger, 2 DM-udtagelser i spring og 2 DM-udtagelser i agility :) og han var udtaget til finalen, men river desværre en pind.
Cider får 10 og 7 point til landsholdet, 1 DM-udtagelse i spring og 2 DM-udtagelser i agility, samt udtaget til finalen, men river desværre også en pind :( Selvom hun har 2. bedste tid af alle størrelser ;) Kun Primadonna slår hende.. :P
Primadonna har et super stævne!! Får 10 og 6 point til landsholdet, 2 DM-udtagelser i spring og 2 DM-udtagelser i agility :) Lige ledes var hun bedst placeret til finalen, og skulle løbe til sidst, hun fyre et fedt løb af og VINDER FINALEN :D   Desværre var vi lidt skuffede over præmien.......en pokal...... Hmm, det var en lidt tam følelse..... Men jeg er stolt over min hund! 

Her er videoerne fra weekenden :)
Primadonna



Cider



Bailey



Ingen kommentarer:

Send en kommentar