søndag den 20. december 2009

Træning med Sarah, 30 novenber

Min kusine og hendes mand har været en del igennem her på det sidste. Men trods det har hun altid stået til rådighed og ville hjælpe hvis nogen bad om det, derfor ville jeg give hende en lille gave. Hun løber med en border, Knoppers, som hun har store ambitioner med, og gerne vil træne hårdt for at opnå. Derfor tænkte jeg det var oplaggt at vi tog op i en hal for at træne indendørs, og så lige inviterede Sarah med til at undervise :) Den sidste del vidste Jeanett dog intet om, så hun blev glædeligt overrasket.
Der er intet bedre end at give nogen gaver, som virkelig forstår at sætte pris på dem.
Vi var delt op i 3 hold, som startede med Merci & Knoppers, senere Ally & Doobi & Toxy, og til sidst Primadonna & Qato. Sarah havde lavet en bane som var til at træne på med alle niveauer. Det var rart, da vi så ikke skulle bruge tid på at flytte om på forhindringerne.
Min mor fik en del ud af det, og fik en masse med hjem at arbejde videre på her i vinter...troede vi, men så kom sneen, øv....

Jeanett fik MEGET med hjem, og var rigtig glad for at have nye ting at arbejde med..

Jeg fik fik pudset formen lidt af inden nordisk, og Sarah rettede mig i de ting jeg var lidt for sløset med...


Primadonna var sej i starten af træningen, men jeg får desværre kørt på for længe, og hun dør lidt i slutningen.... Men det er min egen fejl...


Tak for en rigtig rigtig hyggelig dag alle sammen :)
Natasha Gjerulff Jensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar