torsdag den 2. december 2010

Cider 6 måneder

Mit lille luksus dyr er blevet 6 måneder :)
Puha hvor går tiden stærkt... Synes næsten lige jeg har fået hende....
Cider et par dage gammel, hun er den første fødte, lige som sin storesøster :) Hun fangede ikke min opmærksomhed de første par gange jeg så hvalpene... Hun var jo "bare" sort og hvid :)

Men da jeg så hende som 5 ugers, var jeg helt solgt, hvem ville ikke forelske sin i denne lille ulv i fåreklæder :) På dette tidspunkt måtte jeg dog gå og ærge mig kraftigt over, at en anden blev den heldige at eje hende...

Men 1½ uge efter, så min far også hende, og han var lige så solgt som min mor og jeg, og det endte med at han kontaktede kennelen, og sagde vi gerne ville have hende... :) Hun var ikke afsat, da de ellers selv ville have beholdt hende..... Men jeg fik lov at købe hende! :D

Hun har været en super nem hundehvalp! Både i huset og på træningspladsen, hun vil utrolig gerne lære, og arbejder gerne for både legetøj og godbidder.. På billedet oven over ser hun agility sammen med Polle :) (8uger gammel)

Her er Cider 3½ måned, hun er da en smuk lille en :) Hun er med ude til klubmesterskabet, og hun er super nem. Er glad for alle mennesker, gider ikke rigtig snakke med andre hunde, men maser sig forbi for at hilse på deres ejere :) Sjov, men sød lille pige :)
4 måneder gammel, og arbejder på fuld skrue! Det er meningen Cider skal have løbefelt, men alle mine hunde ved hvad en felt kommando er, og at man ikke går af før der bliver sagt okay. Og det lærte hun også lyn hurtigt :)
Også på a'et er hun flink :) Jeg synes hun har det kønneste sorte hoved. Det jeg rigtig godt kan lide ved hendes farve er at den er så dyb sort, og hun er så sort i hoved, og ikke er så hvid... Smukke pige!
Hun er også vildt god til tricks, og lærer dem hurtigt, og tilbyder dem gerne lige så snart der er mad fremme :) Lige nu kæmper vi med at hun har tålmodighed og viser et tricks og får en godbid, hun har det med at kører hele repertoiret igennem hvis hun ikke får godbidden med det samme :) På billedet oven over er hun i gang med at vise sine ben :)

Her kommer nogle billeder af hende, 6 måneder gammel :)
30 november 2010:


Cider ønsker også sine 3 søskende tillykke med ½ års dagen :)
Hun er min lille pige :) Hun blev er for 1 uge siden blevet målt til 32 cm. (ved hjælp af tommestok og bog) Jeg håber hun blive samme størrelse som hende søster, 34,5.... :) Nu må vi se, hun er jo kun ½ år :P

Natasha Gjerulff Jensen

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med det første ½ år,til super smukke cider.
    Ja tiden er gået rigtigt hurtigt.
    Syntes også lige det var i går :o))
    Knus Charlotte

    SvarSlet