mandag den 29. november 2010

Nyder at kunne træne lidt endnu!

Da vi heldigvis, ind til videre, virker til at være sluppet for alt den sne, så udnytter vi at vi stadig kan træne lidt ude i haven. Vi sætter dog pris på frosten, så det så ikke bliver så smattet :)
Primadonna er jo desværre ikke gået i løbetid endnu :/ Men jeg nyder så stadig at kunne træne med hende.. Men ville nu også sætte stor pris på snart at kunne nusse lidt hvalpe... Men jeg krydser fingre for at der sker noget inden jul og nytår..
Men hvis det er, så er det nok bare ikke meningen at det skal være.. Har dog så voldsomt ondt af alle de hvalpekøbere jeg må skuffe :( Meen, der kan jo nå at ske meget på 1 måned :) Så jeg er stadig optimist!
Da denne årstid desværre er meget hård ved Doobi, og hendes tynde hud underpoterne, er det ikke meget agility hun laver, da hun skiftevis går på 3 ben... Men hun vil jo gerne, så hun får lov til at tage lidt slalom og tunnel og andet sjovt. OG selvfølgelig lege legetøj, bare hun er med der hvor der sker så hun glad :)
Jeg har trænet slalom med både Prima og Cider... Jeg har lagt stor vægt på selvstændig slalom, og i sær indgang for Prima, og jeg er selvfølgelig kun lige startet op med træningen hos Cider :) Er også begyndt at træne "starter" med Cider :) Søde hundepige :D

Prima træner slalom :)

Cider træner slalom :)

Cider træner starter :)
Natasha Gjerulff Jensen

1 kommentar:

  1. Ja I er heldige, her i Vesterborg har vi haft sne siden den 25. november. Så der er ingen træning udendørs hos os :-(

    SvarSlet