lørdag den 12. februar 2011

Dejlig tur langs vandet :)

Jeg havde Quickly, Ghetto, Primadonna, Cider og Doobi med til stranden.

Efter at have trænet agility med dem, valgte jeg at kører ned til vandet, og gå på stien der nede for at skridte dem af :) De fik løbet en masse i det dejlige vejr, og jeg havde selvfølgelig taget mit kamera med :)

Svanerne nødt også vejret!

Quickly i et stille øjeblik :)

Smukke søstre!

Ghetto drengen!

Smukke Primadonna!

Smukke Diva!

Smukke Doobi!

I fuld fart!

Quickly :)

Doobi og Primadonna kæmper om at komme først

Doobi, Cider, Primadonna, Ghetto
(Quickly kunne ikke blive:)

Isen blev knust
Primadonna sætter Quickly på plads
Jeg ville lige dele lidt af de fantastiske billeder :) Det har bare været så fantastisk vej! Det må gerne blive ved i den retning!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar