tirsdag den 17. april 2012

Endnu en forsinket opdatering :)

Ja, nu må jeg snart få opdateret det sidste :D

Det modul jeg har haft de sidste 10 uger, har været lidt specielt. Men det var nu meget rart med et lille pusterum.. Fra skolen i hvert fald, for jeg valgte så at tage arbejde ind i stedet. For ikke længe siden gik min bil i stykker, og skulle så lige have lidt nye dele, eller dvs. over det hele i fronten næsten :/ OG så var der jo den kære dyrlægeregning der skulle betales... Og nååår ja, så besluttede jeg mig også for at Cider (og Quickly skulle "fotograferes")å pengene skulle jo tjenes ind igen, men jeg er jo heldigvis glad for mit arbejde, så hvad skulle jeg dog bruge fridage til ;) Men dagene gik stærkt og pludselig var det påske...
Jeg har længe set frem til påsken, selvom alle skulle til Gåsahoppet, havde jeg dt helt fint med at blive hjemme i år :) Jeg skulle nemlig for første gang til Jylland og undervise :D Og puha hvor var jeg spændt... Normalt synes jeg selv at jeg er en god underviser, og har da også fået ros flere gange, men kunne mærke at jeg pludselig begyndte at tvivle på mig selv... Nu var det jo nogle helt "fremmede" som jeg skulle undervise... Og jeg kører jo meget efter et system, hvor der er noget teori bag min handling, og frygtede lidt at de ville synes jeg var alt for teoretisk, og skulle til at lave om på ALT nu...
MEN heldigvis tog de godt i mod mig, og lige ledes mine baner.. Selvom nogle brokkede sig lidt over de var lidt lange ;)
I kan se mine baner her
Torsdag: kl 2-3

Fredag: kl 2-3

Lørdag: Kl. 1

Trods nogle start problemer allerede onsdag morgen.. Kl 8 om morgenen da jeg havde fri, ringede jeg til min far på vej hjem, og fortalte ham at min bil larmede meget, og om jeg kunne kører til Jylland i den?? Han sagde jeg skulle kører hjem, og kigge under den, om udstødningen var ved at falde af.. MEN jeg nåede ikke andet end 5 km, så faldt den ned for til... HMMM:( Hvad nu... Altså mine forældre har stadig Rions gamle Fiat Tipo stående som ekstra bil... Men for søren det ville blive en MEGET lang tur i den :( Min søde far havde dog så ondt af mig, at jeg fik lov til at låne deres :D Og så måtte han døje med Tipoen, KÆMPE TAK!! Men øv hvor jeg hader at biler går i stykker :( Man kan ikke undvære dem, og der skal lige findes nogle flere penge.... :(
Jeg havde den store fornøjelse af, at bo ved Lene Simonsens søster, sammen med Lene og Heidi... Og vigtigst af alt ;) Sammen med Orson og Speed, og Megan.

Heidi skulle træne med Megan torsdag og fredag, og for søren hvor de rykkede sig meget :) Da 8-9 timers agility tydeligvis ikke er nok til mig :) Valgte Heidi og mig at kører tilbage i hallen efter aftensmad, og træne med de unge (Orson, Prima og Cider) :) Kun lige til kl. 22 ;) Men hvor er jeg glad for at få lov til at se Orson arbejde, og hvor er han skøn!! De har næsten kun lige startet ham op, og Heidi havde lidt store æjne da jeg fortalte hvad hun skulle løbe med ham ;) MEN hvis Heidi huskede at bruge den rigtige arm, så gjorde Orson jo ALT hun sagde, og til UG!

Han har en helt naturlig og fantastisk spring teknik, allerede nu ved kun 14 mdr gammel!! Selvom han er meget unghund endnu, og en smule ledløs til tider ;) Så er han i stand til at vurdere springene, og kommer meget tæt om vingerne, trods han er en stor dreng :)


Her kan i se den lækre dreng:

Når jeg sådan kigger lidt tilbage, så burde jeg måske ikke have kastet mig ud i at løse min kursus bane, hovedet var godt brugt efter to lange dage... Men jeg forsøgte mig alligevel med begge hunde... Og helt skidt var det vel egentlig ikke :) Er i hvert fald fint tilfreds :)
Primadonna:

Cider:

Begge hunde fik også lige lov til at få en fræser bane til sidst :) Det var ikke meget de var ude om dagen, Heidi var sød til at lufte dem, men de er jo vant til en del aktivitet, så de var meget glade for at få lov, ENDLEIG!!
Cider:

Heidi fik også lov til at løbe med en ordentlig hund ;) Lig mærke til hvor meget Prima hun gør, med henholdsvis mig og Heidi :P
Primadonna:

For at runde en helt fantastisk weekend i det jyske af, så vil jeg endnu engang sige mange tak for at i tog så godt i mod mig :) Jeg synes vi havde nogle super hyggelige dage, og jeg kan forstå på de fleste at I har fået noget med hjem og arbejde videre med og tænke over :) Så er mit mål nået :)


Søndagen stod på en tur i lufthavnen for at hente min mor, som havde været på Færørene, og jeg tror ikke der var stille et øjeblik i bilen på vej hjem, vi havde begge såå meget at fortælle :D Og ellers så stod den bare på film hygge og afslapning, for kunne godt mærke at jeg var godt brugt ;) Mandagen var endnu en helligdag, og den stod igen på undervisning :) Denne gang var det til forårslejr i Sydfalster, det var en super hyggelig dag, og jeg er meget sikker på at hundene var godt trætte da de tog hjem, der var nemlig på skift agility, rally-O og lang gåtur... Så ikke meget afslapning for hundene :D Inden middag havde vi en opvisning fra politihunde foreningen, og jeg synes stadig deres bide-arbejde er imponerende!! Har altid sagt at jeg vil have en malinois på et tidspunkt, som jeg vil træne ipo med, og det står jeg stadig ved :) Men der går lige nogle år endnu ;)Mandag aften kørte jeg hjem til Næstved, og gik meget todligt i seng :) Tirsdagen stod nemlig på eksamens læsning, for onsdagen bød på eksamen :/da jeg jo ikke havde fået læst op, andet end om tirsdagen, resten af "ferien" var jo gået med agility... Men jeg tilgav hurtigt mig selv, da jeg forlod skolen igen med et 10 tal ;)
Hvilken fantastisk påske jeg har haft i år <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar