onsdag den 4. maj 2011

Nogle gode weekender, og flere der kommer :)

Jeg har ikke haft tid til at blogge det sidste stykke tid, men nu vil jeg lige tage min sammen, og tage mig tiden til det :)

Forrige weekend var vi i Sverige til Gåsahoppet (22-23 april). Jeg løb kun 1 spring åben om fredagen, og 4 løb om lørdagen. Men da jeg kunne spare penge ved at kører sammen med Lene og Christine, og overmnatte ved Peter og Julie, valgte jeg at tilmelde alligevel trods den skæve fordel af løbene. Og jeg fortryder ikke en sekund, vi havde nogle hyggelige dage, og Prima klarede sig godt!
Jeg havde haft en ærgelig periode op til, og hun havde ikke gidet sit legetøj til træning, og ikke været lige så tændt, men så fik jeg talt uger siden hendes løbetid, og ja..... Det var 8 uger siden, så hun var med garanti falsk drægtig..... Selvom jeg ikke følte hendes acceleration var som den plejede, fulgte hun fint med tiderne, trods nogle små fejl :)
Og vi nåede da også et fint resultat om søndagen, nemlig at vinde agility åben :D Super stolt af min lille pige :)

Og selvom det var rart kun at have Prima med, og kunne koncentrere sig om hende, så savnede jeg stadig de to andre :)
Primadonna mødte også sin skønne mand (Hurra for arangeret ægteskab :P ) ej hun var ikke sur på ham, og afviste ham ikke, selvom hun ikke var i løbetid, så det var jo positivt, og Yatzi var en gentleman :)



Albertslund, var i sidste weekend, (30.april-1.maj) og min Primadonna var bare sej :D
Jeg følte hun var tilbage, og hun var dejlig at løbe med :) Vi havde en rigtig hygelig weekend, og det var dejlig at få stæve sæsonen i gang (på græs) det er altså det bedste :)

Glæder mig allerede til weekenden, hvor vi skal til Hillerød :)

Vil også lige ønske stort tillykke til alle vores Gjerulff Børn :)
Knoppers fik to spring pinde, og er nu rykket op i klasse 2 i både agility og spring :D
Bob fik også 2 pinde i spring, på hans kun 2. stævne, så flot!
Zap havde sin debut, og havde nogle rigtig gode løb, bl.a. et fejlfrit i ag 1 om søndagen, desværre med en flyver på vippen, han var lidt overmodig :)
Macho havde også nogle gode løb, og opnåede også en pind i weekenden :)
Jeg så også vores søde skriger-Cheri :) Hun havde også nogle fine løb :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar