søndag den 11. juli 2010

1. Dag på fionia-cup

PRIMADONNA DEBUTEREDE I DAG :D
Jeg var desværre vågnet med mavekramper og var dårlig hele dagen, men jeg kunne dog tage mig sammen om at løbe. Prima startede i agility klasse 1 lille kl 8.10. Så jeg skulle heldigvis ikke vente hele dagen på det :) Jeg var meget spændt på hvordan hun ville reagere, både med larmen, udenoms aktivitet og nye forhindringer. Men jeg synes ikke der var noget at mærke på hende. Hun var rigtig sød, og gjorde næsten helt som jeg sagde, dog løb hun bag mig op på balancen i stedet for vippen, men havde jeg været mere på, så havde jeg kunne forudse det. Hun elsker sin slalom og sin balance:) Men jeg tænkte ikke så meget, og nødt bare at løbe med hende :)
I spring virkede det til hun følte sig lidt mere hjemme, for hun havde lige sat lidt mere fart. Nu må vi se om der er nok energi til hele ugen, hun ligger allerede og bobler efter dagen i dag :)
Hun smuttede fra de sidste to pinde i slalommen, jeg tror jeg fik presset hende for meget. Men hun søger fint og selvstændigt forhindringerne synes jeg. Løber dog uden om et spring, men jeg vil ikke stoppe hende for meget, så jeg vælger ikke at rette det, og løber bare videre. Hun vil så også hellere slalommen end tunnellen, men hun var så glad så jeg ikke kunne blive sur eller skuffet over hende :) Hun havde en fest!
Jeg er super stolt over min lille Primadonna!
Dejligt at have min Doobi tilbage
Doobi og jeg lagde ud med ag åben. Jeg kastede op da der var banegennemgang, og var tæt på at trække mig :( Men vi valgte at tage den på rutinen, og så et par hunde, og løbe banen alligevel. OG vi endte som nr. 2! SUPER DUPER DOOBI! Hun løb dejligt afslappet, men alligevel med speed på. Ag 3 bliver vi disket, hun løber forbi nr. 2, og er langt over det næste før jeg kalder. Men resten af bane er så flot! Smuk slalom, og fantastiske felter! Så det var et dejligt løb

Og hun virker til at have sin fart og drev tilbage :) Hun er dejlig at løbe med! Selvom det går stærkt, er det samtidig afslappende..
Hun får 10 fejl i spring 3. Jeg tror hun tilsidst blev påvirkert af jeg var syg, for hun reagerede meget hurtigt på 2. spring, og løber tilbage og uden om da jeg kalder og vil have hende til at dreje skarpt efter. Men resten af banen var fin, dog en nedrivning et sted jeg får smidt armen.

1 kommentar:

  1. Vilket härligt tryck Prima har! Ser jättebra ut:)
    Lycka till resten av veckan!

    /Susanne

    SvarSlet