fredag den 18. marts 2011

Fandt endelig et dejligt lufte sted :)

Jeg er vant til hjemme fra, at have flere lufte muligheder. I sær steder hvor man har mulighed for at have hundene løs. Inden for 5 min. i bil havde jeg 1 græs strand, 1 sand strand, og en lækker sti langs vandet....og inden for 20min havde jeg oseaner af valgmuligeheder... Når man går med 3 hunde, synes jeg det er besværligt med meget lange liner, og flexliner + 3 hunde, det er desværre en for meget..... Så pt. har de 2 meters line at gå i.... Hvilket jeg personligt ikke føler er meget for dem, men de er da ved at vende sig til det. :/
6 km fra hvor vi bor, er der en skov som vi går i helst hver dag. Gåturen tager ca. 30, og så kommer der lidt træning oven i... Så det er vel en lille times tid turen tager.. Men jeg er lidt ærgelig over at de skal være i snor, jeg føler ikke de får lige så meget ud af det... I forhold til hvad de er vant til fra Lolland..
Men en dag tog jeg så chancen og kørte ud i det blå :) jeg kom ud af nogle små veje, og endte ude ved en strand, Bisserup strand. Den er ikke så lang, men jeg kunne have hundene fri, OG DET NØDT DE! Så vi gik et par gange frem og tilbage på stranden :) Jeg havde selvfølgelig husket mit kamera, og det var et fantastisk skønt vejr!



Jeg fik nogle dejlig trætte hunde med hjem, efter at have leget rundt i sand i 2 timer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar