onsdag den 23. december 2009

Primadonna 1 år :)

Min søde Prima fyldte 1 år, den 20 december.
Hun giver mig så mange smil i hverdagen, der er bare ingen som hende!
Hun har et fantastisk temperament, hun er vims og glad for alt og alle, selv børn og andre hunde trods størrelse og alder. Hun springer ud i alt med frisk mod, og derhjemme er hun kendt som sokkemonstret, da hun godt kan blive lidt for fræk... Hvis der ligger løse strømper nogen steder, så stjæler hun dem. Også selvom det er i vasketøjskurven, på radiatoren, i sofaen, og sågar hvis man lige har taget dem af, og hun så den blev lagt på gulvet, eller i en højde hun kan nå. Så har hun stjålet den med det samme. Ikke nok med at stjæle dem, og skal også gerne file lidt tænder i dem, så når man endelig får den ud af munden på hende, så er der små huller.... Det er lige før jeg tror det er hendes bedste legetøj..


Hende og Ghetto synes også det er skide sjovt at lege trækkelege med dem. Så selvom de ikke som sådan er bidt i stykker, så er den ene pludselig meget længere end den anden...
Hun er utrolig lærenem, og kan overraskende mange kunstner, når man tænker på hvor meget jeg træner sådan noget, og hvor meget jeg går op i det..

Jeg glæder mig utrolig meget til at det nye år starter, det byder på så mange spændende ting, vi kan starte rigtig på agility, og min kusine kan begynde at udstille den smukke hund... Jeg synes jo personligt ikke der er nogen pænere bi-blue merle tæve,
men sådan har alle det jo nok. Jeg er spændt på at læse hendes kritiker, og håber virkelig på at få hendes minimum 2.. præmie i hus hurtigst muligt, så vi ikke behøver at tænke mere over det. Den skal nemlig både bruges når vi skal avle, og hvis vi skulle blive så gode, og kunne blive internationale champions i agility....













Prima fik en kiropraktor behandling i fødselsdags gave.. :) Ved ikke hvor glad hun var da det stod på, men tror hun er glad for det nu.
Natasha Gjerulff Jensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar