tirsdag den 17. april 2012

DOOBI HAR FØDSELSDAG :D

Den 11. april 2002 var en fantastisk dag, for der blev verdens dejligste og skønneste tricolour sheltie pige født!! Og selvom hun ikke følger sheltie standarten, så er hun den smukkeste i mine øjne <3

Jeg er så taknemmelig over at hun kom ind i mit liv!! Jeg var kun 12 ½ da jeg fik hende, men for søren hvor forandrede hun meget i mit liv! Hun er altid været MIN hund, og fuldt mig overalt! Hun var fra dag 1 meget tæt knyttet til mig, og der skal stadig ikke være nogen tvivl om, at hvis hun kunne vælge, så var det mig og hende, og INGEN andre, hverken hunde eller mennesker...
Men med årene har hun dog lært at leve med, at hun må dele mig med andre... Vi nyder dog stadig begge to, når det kun er os :) Hun er den nemmeste hund, og jeg kan have hende med alle steder, så længe hun har mig så er hun glad... Og det samme når vi går tur, hun er stort set aldrig i snor, for hun er ikke mere end et par meter fra mig hele tiden.. Og vi nyder begge vores løbe ture!

Hun er altid lige ved siden af mig, og møder vi nogen er en simpel plads kommando nok, og hun gider ikke engang kigge på fremmede menneske, så hun er så nem!!
Men selvom hun gerne vil være alene, så nyder hun alligevel når de andre er med på skovture, og de får sig nogle gode løbeture :) Og Doobi kan stadig følge med :D

Jeg har altid været ked af jeg ikke har flere billeder af hvor Doobi var hvalp, men vi er heldigvis kommet efter det som ældre :)
Og jeg håber vi i mange år endnu, kan blive ved med at kunne tage de action billeder hun elsker, for så indgår der nemlig legetøj :D
Her kommer lige lidt billeder af min skønne gamle tøs :)





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar